loading...
شهدا مهریز313 خاطره مردان بی ادعا
کمال میری بازدید : 19 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

قسمتی از وصیت نامه بسیار زیبا شهید جلیل میری

تنهاپيامي كه براي شمادارم اين است مارفتيم وكوله بارخويش راباتمام سنگيني به مقصدرسانديم مارفتيم وامانت رابه صاحب امانت تحويل داديم مارفتيم وپيمان خويش به نيكويي وفاكرديم مارفتيم وامانت رابه شماسپرديم مارفتيم وانقلاب واسلام وامام عزيزرابه شماسپرديم وشمامانده ايدوكوله باري پرازمسئوليت مسئوليتي كه به رسم امانت پس ازقرنهابه شماسپرده شده است به هوش باشيدكه شمايگانه ملت آزاده تمامي عالميد،شماتنهاامتي هستيدكه لياقت يافته ايدتاپاسداروحافظ دين خدادرروي زمين گرديدبراين امانت خوب پاسداري نماييد . امروزچشم اميدتمامي مستضعفين عالم وتمامي نسلهاي آينده وپيش ازهمه حضرت بقيه الله به شمادوخته شده است كه چگونه به ياري دين الله مي شتابيدبه هوش باشيدكه اين لياقت وشايستگي رابراي خويش حفظ نماييد

یکی ازدست نوشته های شهید جلیل میری در رابطه با عشق به شهادتش

الآن من چهارمین باری است که به جبهه آمده ام بار اول به دهلران آمدم ودر عملیات محرم زخمی شدم باردوم این بود که در عملیات مقدماتی والفجرشرکت کردم ولی ازاین قراربود که خداوند مرادوست نمی داشت وفرد پاک ومخلص را پیش خود می برد ولی چون من معصیت کاربودم گنه کاربودم خداوند به من فهماند که باید کوشش کنم تابه جنت لقاالله برسم حتی من یک تارمویی تا شهادتم باقی نمانده بود که خداوند جواب رد به من داد فهماند به من که باید اعمالم را درست کنم آمدم به پشت جبهه تااینکه ایندفعه اعزام شده تا شاید خداوند قلم عف بر گناهان من کشیده باشد ومرا به پیش خود بخواند ایندفعه اعزام شدم ودر عملیات والفجر(2) شرکت کردم ولی بازهم از خودم شک داشتم که نمی توانم این باردیگر شهادت را در آغوش بگیرم تا اینکه شب عملیات قرا رسید آماده شدم که در عملیات شرکت کنیم  حرکت کردیم وپس از 20 دقیقه راهپیمایی توفق کردیم ودوساعت 20متری دشمن خوابیده بودیم تا عملیات شروع شود عملیات شروع شد خودم فکر کردم که دیگر سالم به وطنم باز نخواهم گشت ولی غافل از آنکه هنوز آزمایش که  خداوند برای من قرار داده بود موفق نشدم تا از آزمایش بیرون بیایم ولی این بار نمی دانم که آیا خداوند مرا پیش خودش خواهد خواند یا نه امیدوارم که اینبار خداوند شهادت را نصیبم کند والآن امروز 16 مهرماه مصادف با روزاول محرم عازم به جبهه می باشم تا به امید خدا بتوانم دین خود را به اسلام ومسلمین ادا نمایم واگر خداوند توفیقی به من داد که انشاالله نصیبم خواهد شد به فیض شهادت نائل آیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 48
  • بازدید کلی : 642