loading...
شهدا مهریز313 خاطره مردان بی ادعا
کمال میری بازدید : 17 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

سنگ قبرشهید

تویکی ازروزهای فصل تابستان 1367که یک سنگ قبری را برای شهیدی ساختم خانواده شهید آمد وسنگ قبر را گرفت ومبلغی که دست مزد من بود دادند ورفتن بعد ازآن برای استراحت به منزل رفتم وخوابیدم درعالم خواب وبیداری فردی آمد به خوابم وگفت اگرامکان دارد واحتیاجی به این پولی که بابت سنگ قبری که برای شهید گرفته اید ندارید به آنها پس بدهید گفتم نه اشکال ندارد واحتیاجی هم ندارم ، پرسیدم شما کی هستی گفت من همان کسی هستم که سنگ قبر را براش درست کردید یعنی همان شهید هستم گفتم علت این کار که من پول را پس بدهم چیست گفت زمانیکه من می خواستم به جبهه بیایم این مبلغ پول را گذاشتم منزل وسفارش کردم خرج نکنند تا برگردم چون منزلی که درآن زندگی می کردیم احتیاج به تعمیر داشت وباید آن پول راخرج همانجا می کردم ازشهید آدرس خواستم وایشان آدرس را دادند ومن هم راه افتادم طبق آدرسی که داده بودند پول را برگرداندم.

 

(هنوزآسمان شهربه دعاهایتان وبه شوروحال وصفایتان سخت محتاج است)

راوی: حاجی آقای آزادی صاحب سنگ تراشی آزادی

شهید: کریم کمالی محل شهادت شلمچه تاریخ 1367/3/23

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 74
  • بازدید کلی : 668