loading...
شهدا مهریز313 خاطره مردان بی ادعا
کمال میری بازدید : 12 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

  شهیدی که همراه مادرقرآن تلاوت کرد ودرقبرچشم بازکرد

توی همان جعبه چوبی که بود من رفتم سرش را بغل گرفتم وبرایش زیارت عاشورا را خواندم وبعد هم آیه نور را خواندم آیه نور راکه برایش خواندم دیدم زبانش درحال حرکت است گفتم شاید چون مادر هستم خیال می کنم دقیق توجه کردم دیدم بله زبانش درحال حرکت است دوباره هم آیه نور را خواندم باز زبان او هم درحال حرکت بود بعد هم که بردن اورا برای  دفن کردن من خودم زودتر رفتم تو قبرش خوابیدم چون قدش خیلی بلند بود من گفتم که بلندتربکنند وبیشتر کندند ودفنش کردند وقتی که دفنش کردند من سرگذاشتم روی خاکش وگفتم چون مردم بعد از دفن می روند منزل ما ومنزل شلوغ است باید بروم ، من به او گفتم علی جان نترس الان می روم منزل وزودی برمی گردم سرکه گذاشتم روی خاک دیدم اون پائین خانه ای است وچند تا اتاق دارد که در یکی از اتاق ها شهید در حال استراحت است واز یکی دیگر از اتاق ها یک دختر زیبارویی بیرون آمد ویک چادر حریر سرش بود به من نگاه کرد ولبخندی زد که درهمان حال مرا از روی قبر بلند کردند .

 برادررزمنده حسن رعیت میگفتند وقتی داشتم شهید را داخل قبر می گذاشتم احمد برادرشهید داشت گریه می کرده که قطرات اشک او می چکیده روی صورت شهید ، که یک دفعه دیدم شهید چشمش را باز کرده ونگاهی به احمد برادرش ودوباره چشمانش را بست .

من چون دیده بودم که زبانش تکان می خورد وآقای حسن رعیت دیده بود که چشمش را باز کرده من به شک اقتاده بودم که شاید او زنده بوده است ودفنش کردند که یک شب خواب دیدم تو شلمچه هستم ودرگیری می باشد وعلی ترکشی خورد تا آمد بیفتد یک بانویی زیر سرش راگرفتند وبه خودشان تکیه دادند وبه دونفر دیگه اشاره کردند که برای علی آب بیاورید یکی از آنها رفت که برای علی آب بیاورد وقتی رسیدند گفتند که بیائید علی شهید شده دیگر به آب نیازی ندارد اینجا می دونید من خیلی دلم برای امام حسین می سوزد علی من که درمقابل امام حسین اصلا"هیچی نیست اصلا"خاک پای اسب ایشون هم نمی شود می روند برایش آب بیاورند اونوقت امام حسین کسی را نداشت که برایش آب بیاورند اینجا خیلی سنگین است برای من بعدا"دیگر فهمیدم که علی شهید شده است.

    راوی مادرشهید علی اکبرکورشفر وبرادررزمنده حسن رعیت

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 47
  • بازدید کلی : 641