loading...
شهدا مهریز313 خاطره مردان بی ادعا
کمال میری بازدید : 10 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

نگاه کردم یک ترکش ریز خورده بود تو پهلویش گفت چیزی نیست گفتم حالا این چیزی نیست دیدیم داره شل می شه دیگه نتوانست پا بگیره من متوجه نبودم که داره شهید می شه گفت آب می خوام من گفتم زخمی هستی آب خوبت نیست صبر کن الان می روی عقب آب می خوری دیدم نه او داره شل می شه من انگشتم را با قمقمه آب تر کردم وگذاشتم روی دهانش دوباره گفت آب به من نمی دهی بخورم آب بده من بخورم مسئله ایی نیست یکدفعه از هوش رفت من افتادم رویش وبا تنفس دادن هوش آوردمش دیدم داره می خنده به من گفت چرا تو اینطوری می کنی من هیچ باکیم نیست. من کنترل دستم در رفته بودوگریه می کردم دوباره گفت آب بده بخورم یک ذره با درب قمقمه آبش دادم دیدم که داره از تشنگی چکار می کنه بعد دست انداخت گردن من و باز از حال رفت باردوم بازافتادیم رویش وبا تنفس مصنوعی هوش آوردمش که درهمین حال معاون گردان مابچه یزد بودبه من رسیدگفت که کیه گفتم میرزا محموده که یکدفعه تیر خورد به سرش وافتادروی میرزامحمودواوهم همانجاشهیدشدگذاشتیمش کنار میرزا محمود دست انداخت گردن من وگفت مرا بنشان من هم تکیه اش دادم به خودم به من گفت قبله کدام طرف است گفتم من نمی دونم گفت نمی دونی این طرفه بعد هم شروع کرد به زیارت عاشورا خواندن گفتم میرزا محمود حالا چه وقت زیارت عاشورا خواندن است بگیر بخواب اوشروع کرد خواندن خواندوخواند که دوباره شل شد دوباره حالش آوردم واوباز بنا کرد خواندن زیارت عاشوراکه یکدفعه دیدم حالت سلام دادن شد گفتم میرزا محمود برای کی سلام می کنی گفت آقاآقا ویکدفعه شل شد ومن نتوانستم خودم را کنترل کنم شروع به گریه کردم گفتم حالا که داردشهیدمی شودبگذار آبش بدهم بخورد که دیدم داره می خنده وگفت دیگه آب نمی خوام ودرهمین لحظه شهید شد من بنا کردم سر وصدا چرا نمی گذارید ببریمش عقب که به من گفتن شهیدشده من هی می گفتم نشده نشده که بعداورا خواباندند راحت روی زمین که الان می گویندعکسش هست اگر شما دیده باشید خنده رو لبش است واقعا"ایشان زیارت عاشورا ونماز شبش ترک نمی شد.  

راوی. سیدمحمودبیدکی

شهید. میرزامحمودزارع بیدکی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 50
  • بازدید کلی : 644