loading...
شهدا مهریز313 خاطره مردان بی ادعا
کمال میری بازدید : 10 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

شهیدان زنده اند...

زمانی که محمدرضا هنوزشهید نشده بود من اورا برای کمک درآبیاری به همراه خودم می بردم تا اینکه در مسیرآب برود تا کسی آب را نبندد ومن بتوانم تا آخر زمین های خود را آبیاری کنم بعد از شهادت اوناراحت بودم که کسی دیگر نیست تا کمک کارم باشد وشبی محمدرضا درعالم رویا درخواب به من گفت پدرجان شما ناراحت نباش من کاری را که درگذشته انجام می دادم حال هم انجام خواهم داد، از آن زمان من هیچ گاه مشکلی دراین ارتباط برخورد نکردم وهرگاه آبیاری من تمام می شود آب من هم بسته می شود. 

راوی پدرشهید محمد رضا دهقان بنادکی محل شهادت پنجوین1362/29/8

             (آری عطر شهیدان هنوزدرلابلای اوراق زمان به مشام می رسد)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 64
  • بازدید کلی : 658